تشکر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سیتا

در مراسمی به مناسب رونمایی از محصولات جدید شستا مطرح شد
تشکر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سیتا
محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم رونمایی از محصولات جدید شستا و سامانه سیمانیاب که در سالن تلاش و با حضور محمد رضوانی فر، مدیرعامل شستا و دیگر مقامات مسئول برگزار شد، در خصوص سامانه سیمانیاب گفت: همیشه در فروش سیمان به پایین دست حرف و حدیث‌های زیادی بود و شنیده می‌شد که الگوی فروش سیمان زمینه پولشویی و فساد را فراهم کرده که خوشبختانه با رونمایی از این سامانه، دیگر ظرفیتی برای فساد وجود ندارد و این مهم محصول مدیریت مدیران عامل شستا و سیتا است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تبریک به شستا و سیتا بابت راه اندازی این سامانه توضیح داد: راه اندازی این سامانه علاوه بر این که در زمینه برنامه ریزی و راه اندازی دارای دشواری هایی بسیاری است، سختی‌های دیگری هم دارد که خوشبختانه با همت شستا و سیتا عملیاتی شده است. عدم شفافیت زمینه ساز فساد است و فسادزدایی باعث می‌شود افرادی که از این محل سود می‌بردند مانع تراشی کنند. راه اندازی این سامانه مستلزم عزمی جدی بود که خوشبختانه وجود داشته و امروز به ثمر نشسته است.

شریعتمداری با بیان این که ما تابوی فسادزدایی را شکستیم و مصرف کننده نهایی هم باید از این موهبت بهره مند شود، افزود: شفافیت از جمله اصولی است که ما در دو سال گذشته بنا کردیم و اصل اول و حرف اول ما شفافیت بود. منظور ما از شفافیت شفافیت عملی و و قابل پایش است. شفافیت یعنی فعالیتی که نظیر آن را در سامانه سیمانیاب می بینیم. سیتا شفافیت را عملی کرده و این مهم جای تشکر دارد. همچنین مجموعه سیتا در شرایطی توانست به سوددهی مناسبی دست یابد که در سال جاری شاهد رشد قیمت چندانی در این محصول نبودیم و این موضوع در پی بهبود شیوه های مدیریتی و برنامه ریزی های مناسب به دست آمده است.

? برای مطالعه متن کامل این گزارش به لینک زیر مراجعه کنید?

 https://tamin-cement.com/?p=4598