بزرگداشت روز ملی صنعت و معـدن

بزرگداشت روز ملی صنعت و معـدن
      
  روز ملی صنـعت و معدن فرصتی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی نقش کلیدی این دو حوزه را در  اقتصــاد و تحقق اهداف بلند مدت کـشور یادآور شویم. عرصـه ای که تلاشهای تحسین برانگیز غیورمردان پولادین ، چرخهای موتور پیشرفت استان و کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش میرود.

بزرگداشت روز ملی صنعت و معـدن مجالی است تا در پرتو منویات مقام معظم رهبـری، سیاستهای اقـتصاد مقاومتی را چراغ راه خویش قرار داده و با همـکاری و همراهی بخـش دولتی و خصوصی در راستای توسـعه   استان و کشور عزیزمان ایران اسلامی گام برداریم.

مراسم روز ملی صنعت و معدن  در تهران و در سالن اجلاس سران   با حضـور دکتر لاریجانی، رئیس مجــلس  دکترظریف، وزیر امور خارجه، امیرحاتمی، وزیر دفـاع، دکترغـلامی، وزیر علوم ، دکترامیـری، معـاون پارلمانی، دکترکلانتری، رئیس سـازمان حـفاظت محیـط زیست ، دکـتر همتی، رئیس کـل بانک مرکزی ، خانـم مهندس  آزادبخت ، رئیس سازمان ملی استـاندارد  ومهندس  بهرامن، رئیس خـانه معدن برگزارشد ،در این مراســم از برگزیدگان ملی روز صنعت و معدن ، صنعتگران، معدنکاران صاحبان فناوری‌های نوین، شهرک‌های صنعتی فعال و پیشکسوتان عرصه صنعت و معدن با  اهداء لوح وتندیس طلایی تجلیل  شد که شـرکت صنایع سیـمان غرب تنها شرکت برگزیده استان کرمانشاه بود که به عنوان واحد صنعتی نمونه و برتر کشـور موفـق به دریافت لوح و تندیس طلایی روز ملی صنعت ، معدن و تجارت گردید . این موفقیت که حاصل دسترنج خانواده بزرگ سیـمان غرب  می باشد را  به همه شما همکاران گرام و تلاشگران عرصه کار و صنعت تبریک و تهنیت عرض  می نماییم .