برگزاری جلسه شوراهای اسلامی کار در شرکت صنایع سیمان غرب

برگزاری جلسه شوراهای اسلامی کار در شرکت صنایع سیمان غرب

این نشست با حضور میرشفیعی ،مدیرعامل سیمان غرب ، علی بیگی ، رئیس محترم شورای اسلامی کار کشور و عضوء هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی ، عزیزی  ، مدیرکل محترم اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی ، سرهنگ شریفی ، رئیس سازمان بسیج کارگری ، اصناف و ادارات استان ، مرادی ، معاونت محترم اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ، مرزی ، دبیر گرامی کانون صنعت و معدن استان ، و روسای شوراهای اسلامی کار استان در تاریخ ۷ بهمن ماه جاری در شرکت صنایع سیمان غرب برگزار شد .

ابتدا مدیر عامل سیـمان غرب ،  ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری بانوی دو عالم ،حضرت زهرا (س ) عنوان نمودند : در ۱۱۴ سوره قرآن کریم تنها ۴ سوره با ” انّا ” آغاز شده است ، سوره قدر در فضیلت نزول قرآن ، سوره نوح که رسالت و پیامبری حضرت نوح را ابلاغ می کند ، سوره فتح که مژده پیروزی مسلمانان را عنوان می کند ، و سوره کوثر که عطای حضرت فاطمه (س ) به خاندان نبوت و خیر و کثرت به پیامبر را نوید می دهد .

 وی همچنین در خصوص شوراها وآیه ۲۳۳ سوره بقره  در بیان اهداف شـوراهای اسلامی کار عنوان کردند : بانگاهی به زندگی نامه پیامبر و تأکید این پیامبر اعظم بر مشورت با مومنان بر این باوریم که شوراها می توانند با هدف همدلی و هم افزایی میان کارگران وکارفرمایان در مسیری حرکت کنند که منزلت کارگران حفظ شود که این از مهمترین برنامه های ما می باشد .

میر شفیعی با نگاهی به فرهنگ جمعی گرایی  بیان کردند : می طلبد شوراهای اسلامی کار رسالت خود را در ترویج فرهنگ جمعی گرایی نهادینه کنند که تلاش و همبستگی  مهمترین اصل پایداری و رشد هر مجموعه خواهد بود که انتظار می رود با همین رویکرد این مهم در آینده ای نزدیک محقق شود .

سپس رئیس محترم شوراهای اسلامی کار کشور و همچنین رئیس محترم سازمان بسیج کارگری و مدیر کل گرامی اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی استان به ایراد سخنرانی در محوریت  اهداف شوراها پرداخنتد . در پایان از بازنشستگان عزیز و بسیجیان نمونه شرکت سیمان غرب با اهداء لوح تجلیل شد .