استقـرار سیستم‌های كیـفی به صورت درون‌زا

مدیرعامل هلدینگ سیــمان فارس و خوزستان مطــرح کرد

استقـرار سیستم‌های كیـفی به صورت درون‌زا

نشست بررسی عملکرد سیستم‌های کیفی مدیریتی، IMS   و ایمنی ، بهداشت و محیط زیست ، در شرکت‌های تابعه هدلینگ سیمان فارس و خوزستان شنبه ۱۲ بهمن ۹۸ با حضور حمیدرضا هوشیاری، مدیران ارشد هلدینگ و مسئولان HSE در شرکت‌های تابعه سیمان فارس و خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ سیمان فارس و خوزستان، هوشیاری در آغاز این نشست گفت: شرکت سیمان فارس و خوزستان با سابقه ۶۰ ساله در ارتقاء شکل گیری دانش صنعت سیمان همواره نقش محوری داشته است. در این راستا بر اساس رویکرد جدید ابلاغی از طرف مدیرعامل محترم هلدینگ سیمان تامین مقرر شده شرکت تحقیق و توسعه صنعت سیمان به عنوان شرکتی دانش بنیان در زمینه بسط و جاری‌سازی استانداردهای یکپارچه مدیریتی به طور جدی اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد. در این راستا ۱۷ شرکت سیمانی مورد ارزیابی قرارگرفته اند و در حال برنامه ریزی برای ارتقای آن‌ها هستیم.

هوشیاری در ادامه افزود: در راستای اجرای سیاست‌های راهبردی اقتصاد مقاومتی، به دنبال درون‌زا کردن دانش استقرار و اجرای استانداردهای یکپارچه مدیریتی در شرکت‌های تابعه هستیم و این رسالت را به شرکت تحقیق و توسعه سپرده‌ایم.

مدیرعامل هلدینگ سیمان فارس و خوزستان گفت: ما از شرکت‌ها انتظار نداریم که صرفا به دریافت نشان‌های استاندارد بسنده کنند. بیش از آن که صرف دست یافتن به استانداردها اهمیت داشته باشد                           اجرای درست آن ها در کف کارخانه اولویت دارد.

وی در پایان تاکید کرد  :  شرکت‌های تابعه با آموزش نیروهای جوان به بومی سازی این استانداردها در کارخانه خود بپردازند و همچینن دانش و تجارت موجود بین شرکت‌ها به اشتراک گذاشته شود.